Google+
Facebook
Blogger
Telefon: 06-30/925-4949
E-mail: sikalaci@gmail.com
FőoldalVásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

1. Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül.

Az áruházban található termékek között a "Kategóriák" menüpont segítségével böngészhet.  Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára ju el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kap. A termékeknél megjelentetett fotók illusztrációként szerepelnek, azok a valóságtól eltérhetnek!

Lehetőség van keresésre is, melynek során a keresendő termék nevét kell a kereső mezőbe beírnia.

A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.


2. A rendelés elküldése

Megrendelés előtt Önnek be kell lépnia a rendszerbe. Ehhez először regisztrálnia kell magát. A regisztrációt a "regisztráció " menüpont alatt találja. Itt a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat kell megadnia.A regisztráció semmiféle kötelezettséggel nem jár! Ha ön már regisztrált, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja aregisztrált email címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az "Általános Internet-kereskedelmi Üzleti Feltételeinket" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról.


3. Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t  tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


4. A rendelések feldolgozása
A rendelések 48 órán belül kerülnek feldolgozásra.


5. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


6. Fizetési, szállítási  feltételek,

 Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 

A Magyarországi raktárunkban található termékek közül,  a megrendelés visszaigazolásától számított max. 8 munkanapon belül. Amennyiben rajtunk kívül álló okok miatt  ( készlethiány, beszállítási késedelem) miatt ez nem lehetséges, úgy telefonon, vagy e-mailben értesítjük. A nem raktári termékek várható szállítási határideje 2-3 hét. Természetesn igyekszünk a szállítási határidőket betartani, de mi is a saját beszállító partnerünktől függünk.

Áru átvétele történhet személyes átvétellel, vagy csomagküldő szolgálattal.

  • személyes átvétel: előre egyeztetett időpontban Debrecenben a székhelyünkön: 4030 Debrecen, Óvoda u. 22/A, vagy a raktárunkból 4030  Debrecen Veres Péter u 93. alatt. Ebben az esetben természetesen szállítási költség nincs!
  • csomagküldő szolgálattal: A megrendelt terméket a Magyar Posta Logisztika (MPL) csomagszállító szolgáltatásával végezzük, a mindenkor érvényben lévő szállítási díjaknak megfelelően.  Ebben az esetben a szállítási költség az alábbiak szerint alakul, mely  Magyarország területére érvényes!           
   
   
   
Súlyhatár                    Szállítási költség

0  - 20 kg-ig                     2.190.-Ft + ÁFA

 

20 kg feletti rendelés esetén a szlgáltató felveszi a kapcsolatot a megrendelővel , a szállítás részleteinek megbeszélése érdekében.

Mennyiségtől függetlenül 150.000.- Ft + ÁFA rendelési érték felett a kiszállítás ingyenes!  

 

Fizetési mód: a  kiszállított termékek árát, és a szállítás díját 3 féle módon egyenlítheti ki:    

  • utánvéttel: a küldemény átvételekor fizeti készpénzzel fizeti a speditőr felé. ( budapesti átvételnél csak előreutalásra van lehetőség!)
  • készpénzzel: személyes átvétel esetén,ebben az esetben nincs szállítási költség,
  • banki előreutalással:  a küldött előlegbekérő számla alapján. ( budapestről küldött, vagy ottani személyes átvétel esetén)

         Bankszámlaszám:   CIB  10702064-70667684-51100005 számlaszámon.

Előre utalás esetén előre kérjük a végösszeget a fenti bankszámlára fizetni, amint a fizetés megérkezett a bankszámlára, a szállítás megtörténik.

A fizetési mód a megrendelést követően változhat, annak függvényében, hogy Debrecenből, vagy Budapestről kerül az anyag kiszálításra. Erről telefonon egyeztetünk az ügyféllel. 

7. A szerződés nyelveA szerződés kizárólag magyar nyelven történik


8. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.


9. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására a   45/2014. Kormányrendelet elvei az irányadóak.

11. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új „ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

12. A szerződés tárgyának lényeges pontjai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése általában akkor jön létre, ha online megrendelését e-mail-ben, vagy telefonon is visszaigazolták. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás nem egyenértékű a fent említett visszaigazolással. A visszaigazolás formája és határideje az adott anyagtól függ. 

A kereskedő és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető.

Szolgáltató a vásárlás tekintetében létrejövő szerződés megkötéséig bármikor jogosult a szolgáltatás feltételein változtatni.A szolgáltató ajánlatain bármikor jogosult változtatni. 

Felhívjuk figyelmét az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A termékoldalon található termék leírások tájékozató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos leíráshoz tekintse meg a  letölthető dokumentumok között tartalmazó " műszaki adatlapot" , ill. látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

13. Szavatosság

Az Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.ban  a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben a 49/2003 ( VII.30.) GKM rendeletben  foglaltak az irányadóak.

A szavatossági idő minden terméken külön fel van tüntetve. Garanciát csak ezen idő belül tudunk vállalni.

 A rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba vagy sérülés miatt visszaküldött termék esetén, amennyiben kiderül, hogy a termék valóban hibás volt, és a hibát nem a termék nem rendeltetésszerű használata okozta, úgy az Eladó a terméket azonos vagy - amennyiben az adott termék már nem forgalmazott – azonos tulajdonságokkal bíró termékre cseréli a vásárlóval történt egyeztetést követően, és visszajuttatja a vásárló részére. Ha a termék sérülten vagy nyilvánvalóan nem rendeltetésszerű használatból származó nyomokkal kerül visszaküldésre, úgy az Eladót nem terheli szavatossági kötelezettség.
 
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy a Webáruházat szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.

 

14. Adatvédelem

Regisztrációja során megadott személyes adatait harmadik félnek semmilyen célból nem adjuk ki, adatait, csak a Baukleber Kft. és Ön közötti könnyített kapcsolatfenntartás érdekében, a szerzõdés teljesítése és a szerzõdés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.
Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Kérésére minden regisztrációs adatát töröljük rendszerünk-bõl. ( ld. "adatvédelmi szabályzat")

 

15. Hírlevél igénylés 

Az áruházban regisztráció mellett egyéb módon is igényelhető hírlevél. Amennyiben a látogató mág nem regisztrált, akkor az alsó lábjegyzet mezőben megadhatja címét, nevét, esetleg lakcímét.A feliratkozás gombra kattintva a felhasználó  elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által mármikor törölhető.